Зниження «Укрзалізницею» цін за використання вагонів є позитивним фактором та кроком вперед до своїх клієнтів.

Про це заявив заступник гендиректора Арселор Міталл Кривий Ріг Володимир Ткаченко.

«Ринок він у тому й полягає, що є різна пропозиція з різних джерел. Те, що УЗ сама доклалася до того, щоб цей ринок існував, і зараз сама живе у ньому – це, звичайно, позитивний фактор. А те, що ціни стали нижчими і пропозиції стали нижчими – то сам ринок підштовхнув до цього рішення УЗ», - сказав Ткаченко.

На його думку, таке рішення УЗ є кроком компанії назустріч своїм клієнтам. Окрім того, він відзначив, що нове керівництво «Укрзалізниці» адекватно реагує на ситуацію на ринку та потреби його учасників.

«Керівництво і керівник УЗ Жмак дуже адекватна людина, дуже адекватний менеджер, досвідчений. І він відчуває, що і як потрібно робити. Я думаю, що це крок вперед до своїх клієнтів. І це крок у правильному напрямку», - додав Ткаченко.

Популярні новини зараз

Пенсіонерам приготували доплати: хто отримає надбавку до пенсії понад 2 тисячі гривень

Мобілізацію урівняли для всіх: українцям оголосили вердикт щодо економічного бронювання

"Ощадбанк" блокує пенсійні картки: хто може втратити останні копійки

Пропрацював 40 років, а пенсія мізерна: у ПФУ звернулися до українців, сподобається не всім

Показати ще

Як відомо, АТ "Укрзалізниця" провела ряд аукціонів на довгострокове використання вагонів за ринковими цінами. Це дало змогу компанії зафіксувати вартість вагонів на високому рівні, а також отримати додатковий прибуток та гаранії збереження рухомого складу в робочому стані.

Нагадаємо, раніше глава «Укрзалізниці» Володимир Жмак повідомив, що в 2021 році УЗ буде розділена на 4 компанії (вантажоперевезення, пасажирські перевезення, інфраструктура та виробництво), а непрофільні активи (медзаклади, санаторії, спортивні споруди) будуть виставлені на продаж або передані в концесію. Окрім того, за його словами, УЗ планує інвестувати в оновлення рухомого складу компанії і залізничну інфраструктуру 25 млрд гривень.