Державний український російськомовний телеканал Freedom підписав контракт на створення ідей та виробництво "Кулінарного шоу". Загалом на його створення було виділено із державного бюджету більше 8 млн гривень.
Про це йдеться на порталі публічних закупівель Prozorro.
Для державного підприємства "Мультимедійна платформа іномовлення України", якому належать, зокрема, телеканали "Дім" та Freedom, це вже третя угода з ТОВ "Маркер Медіа" з виробництва "Кулінарного шоу". На її реалізацію планують витратити 3,1 млн гривень.
Пенсіонери ВПО можуть отримати солідну надбавку: що для цього потрібно
Штрафи за дрова: українцям підказали, як уникнути покарання за деревину на своєму подвір'ї
Не наплутайте з показниками лічильників цього місяця: Нафтогаз звернувся до українців
Українцям виплатять по 4 500 гривень: кому пощастить отримати допомогу
Раніше підприємство вже укладало "кулінарні" договори на 3,1 мільйона гривень та 1,9 мільйона гривень.
Таким чином, на створення "Кулінарного шоу" витратили із державного бюджету 8,14 мільйонів гривень.
Всі закупівлі відбулись без проведення тендерних процедур.
Зйомки шоу мають завершити до кінця цього року.
Переможець тендеру ТОВ "Маркер Медіа" має скандальну історію.
З'ясувалося, що до 2016 року компанія називалась ТОВ "Продюсерська компанія "Среда".
Компанія з такою ж назвою зареєстрована в росії та належить Олександру Цекало.
У обох компаній в Україні і росії зареєстрована діюча однакова інтелектуальна власність - логотип продюсерської компанії "Среда" та торговельна марка шоу "Большая разница", яке випускав зрадник України Олександр Цекало, який працював на росію.
Нагадаємо, інформаційний портал Знай повідомляв, годує оккупантів та фінансує військові заводи: СБУ повідомиа про підозру російському олігарху Фрідману
Раніше портал Знай інформував, ще й виявилася одруженою: жителька Львівщини вмовила переказати залицяльника 85 тисяч гривень
Також наш портал повідомляв, розбагатіла на держтендерах та порушувала умови: 88 млн на ремонт їдальні в Конча-Заспі віддали кримінальній фірмі