Квартирні лічильники тепла та гарячої води можуть бути зняті з абонентського обліку. У такому разі плата за послуги нараховуватиметься за іншим принципом.

Що потрібно знати споживачам, щоб уникнути переплат за комунальні послуги, пояснили фахівці підприємства "Черкаське Хімволокно".

Платіжки за тепло. Фото: скрін youtube

Якщо лічильник тепла та гарячої води знімається з абонентського обліку, споживач може помітно переплачувати за ці послуги. Все тому, що показники такого приладу обліку не враховуються при формуванні платіжок.

"Щоб продовжувати передавати показання та отримувати нарахування відповідно до фактичних даних, необхідно здійснити періодичну повірку лічильника та поновити його на абонентському обліку", - йдеться у повідомленні.

Популярні новини зараз

Кабмін вносить зміни до бронювання: кого торкнуться нові правила

Кінець епохи "бусифікації"? Для ТЦК готують важливі нововведення

Житлові субсидії за новими правилами: українців попередили про зміни

Нові правила для ВПО: що зміниться з 1 липня 2025 року і хто залишиться без грошей

Показати ще

Повірка лічильників Фото: скрін youtube

Чому лічильник можуть зняти з обліку?

Якщо споживач не може передати показники лічильника або помітив, що дані не враховуються при формуванні рахунків, причиною може бути зняття приладу з абонентського обліку. Це може статися, якщо вчасно не віддати лічильник періодичну повірку.

Повірка лічильника Фото: скрін youtube

Відповідно до вимог законодавства про метрологію та метрологічну діяльність квартирні лічильники теплової енергії та гарячої води підлягають періодичній повірці кожні 4 роки.

Раніше інформаційний портал Знай повідомляв, можете переплачувати і не підозрювати: як визначити, що електролічильник вийшов з ладу.

Також наш портал інформував, змусять виплатити "космічну" суму: за що можуть штрафувати споживачів газу.

Крім того, ми писали, помилка може дорого обійтися: що змінилося в правилах передачі показників лічильників газу.