Уповільнений ритм, довгі черги та густота під землею: проблеми київського метро посилюються. Слідом за закриттям кількох ключових станцій через підтоплення, ділянка між «Теремками» та «Деміївською» знову потрапила до зони ризику.
Раніше, 8 грудня, міський голова Києва, Віталій Кличко, почав розбиратися в інциденті, зустрівшись із керівництвом метрополітену та інженерами на місці події. Попередні причини - порушення при будівництві, що спричинили підтоплення.
Це лише посилило невдоволення городян, які обурені неконтрольованим зростанням забудови та частими виправданнями мера столиці.
Історія у понеділок, 11 грудня, перетворила станцію «Либідська» на магніт для людей, які натовпилися у величезні черги перед входом у підземку.
Індексація пенсій у 2025 році буде не для всіх: хто опиниться за бортом підвищень
Підлітки понівечили жінку і скинули її зі скелі: найстаршого злочинця стратили за допомогою тортур
Коли скасують графіки відключення світла: хто та як формував черги
Не наплутайте з показниками лічильників цього місяця: Нафтогаз звернувся до українців
Про це повідомили "Громадське" у Телеграм-каналі.
Проблеми продовжують зростати: закриття ремонту кількох станцій вилилося в затори з людей. Повідомлення про безперервні черги на «Либідській» наголошують, що головняк у метро тільки посилюється.
Із закриттям частини синьої гілки метро мешканці Голосіївського району зіткнулися з величезними труднощами. Жителі Правого берега відчули себе відрізаними від світу. Очевидці говорять про 50-метрову чергу на «Либідській». Це лише наступна станція після вже закритих, що пояснює такий натовп.
Турнікети на вході на «Либідську» перетворилися на вузьке шийку, сповільнюючи прохід. Пасажири проводять по 10-15 хвилин у тисняві, пробираючись у підземку через вузькі ворота.
Раніше ми писали про те, що 115 людей загинуло через підрив бомби в літаку, яку підклали шпигуни: підмовив президент