Кілька разів військові зверталися до торгового центру Гулівер у центрі Києва з проханням про те, щоб транслювати на великих екранах інформацію про військових, які перебувають у полоні, проте їхнє прохання відхиляли.

Їхньою метою було не просто нагадати про їхній героїчний подвиг, а й акцентувати увагу на важливості допомоги бійцям, які продовжують боротися за країну.

ТРЦ Гулівер

Так, в Інстаграмі було опубліковано пост про те, що метою такого звернення послужила ініціатива висвітлювати раз у якийсь час інформацію про загиблих героїв на війні, про які треба знати та пам'ятати. Звичайно, прохання було не безкоштовним.

Оскільки багато людей зараз повернулися до майже звичного способу життя, іноді важливо нагадувати про такі важливі речі, щоб вони допомагали армії, щоб бачили, що прямо зараз наші воїни борються за них.

Популярні новини зараз

Замість пенсії – ще п’ять років роботи: українських жінок позбавляють заслуженого відпочинку

Квітневий перерахунок завершений: як зміняться пенсійні виплати

Чоловіків за кордоном прирівнюють до ухилянтів: у "Резерв+" з'являється повідомлення про розшук

Українцям заплатять за старі 10 та 25 копійок: можна отримати пристойну суму

Показати ще

Однак адміністрація торгового центру відмовила у цьому проханні. Вони пояснили, що прагнуть підтримувати атмосферу позитиву всередині торговельного простору і не бачать необхідності показу таких відеоматеріалів.

Військові у свою чергу уточнили, що прохання було пов'язане не лише з пам'яттю про загиблих, а й з необхідністю наголосити на поточній ситуації в реальному часі. Вони зазначили, що міжнародна допомога та втручання можуть сприяти екстракції військовополонених.

Екрани ТЦ "Гулівер" / фото: відкриті джерела

Вони запитали військових, у чому сенс цього показу ролика і чого він закликає?

"У тому, що про героїв говорять тільки після того, як вони гинуть. Закликає до того, щоб весь світ не забував про подвиг і останній слайд - заклик до екстракції (щоб втручалася третя країна та контролювала ситуацію з військовополоненими.)

"Напевно це актуально для онлайн реклами закордон. У центрі Києва навряд чи. Ми намагаємося ставити позитив, негативу навколо і так (вистачає - ред.) ", - відповіли військовим.

Ця ситуація викликала серйозну реакцію з боку українців. У свою чергу, вони зазначили, що в інших торгових центрах вже помічали такі ролики, в тому числі й за кордоном, тож інші не розуміють важливості цього питання.

Крім того, стало відомо, військовий автомобіль "Буханка" російської армії породив мемії: "Від фургона Скубі-Ду до мобільного Чубакки"

Також наш портал повідомляв про те, що росіяни серйозно вдосконалили "Shahed" - Збивати стане ще складніше