Київські школярі отримали сильне переохолодження у потязі "Укрзалізниці". Діти були змушені спати одягненими та під двома ковдрами через низьку темературу у вагоні.
Про це розповіла вчителька столичної гімназії Ганна Папіна на своїй сторінці у Facebook.
Вона везла своїх учнів після відпочинку в Карпатах потягом 059/060 "Кострино-Київ".
Ганна розповідає, що вікна у вагоні були покриті льодом, а щілини у них працівники "поремонтували" звичайними ганчірками та скотчем, а а також було багато снігу у тамбурах.
Пенсіонерам приготували доплати: хто отримає надбавку до пенсії понад 2 тисячі гривень
Мобілізацію урівняли для всіх: українцям оголосили вердикт щодо економічного бронювання
Заплатять усі, але один раз: чому українцям почали надсилати додаткові квитанції на газ
Долари з "заначки" можуть розчарувати: почали діяти нові правила обміну валюти
"Пробила дно. Байдужість керівництва цієї контори, на жаль, інакше назвати Укрзалізницю неможливо, вражає! Невже вагони, які були виготовлені у 1990 році можуть експлуатувалися до 2027 року? 37 років! Обираючи подорожі потягом Україною, задумайтеся! Чи варте воно того", - скаржиться жінка.
Пасажирка розповідає про те, що діти були вимушені спати одягнутими у верхній одяг та під двома ковдрами, але це не допомогло, і на ранок учні прокинулися із температурою та хворим горлом.
"А європейські делегації возять у таких вагонах? Нехай би теж поспали під двома ковдрами, снігом в купе і тамбурах! Або ж тільки групам з дітьми продають місця у таких "прекрасних" вагонах?", - додає Ганна.
Уявіть, що в такому лютому холоді постійно працюють провідники, які так само не можуть зігрітися через те, що у верхівках компанії ніяк не наб'ють кишені.
Навіть війна та геройські вчинки працівників Укрзалізниці, які ризикуючи власним життям, під обстрілами евакуйовували українців, не змінила ставлення керівництва до політики компанії.
Нагадаємо, портал Знай інформував, від "Укрзалізниці" вимагають запровадження "чоловічих купе" - жіночі вагони дискримінують трансгендерів та батьків з дітьми
Раніше на порталі Знай повідомлялося, українці поскаржилися на "УЗ" - квитки на потяг купили, а потрібні вагони не приїхали
Також, наш портал інформував, пасажир "Укрзалізниці" попросив повернути гроші за квиток на потяг "Київ-Москва", але йому відмовляли